Bea Emilsson

Alla inlägg under september 2009

Av Emilsson - 16 september 2009 14:55


I morgon åker jag tillsammans med min klass til Tyskland/Berlin/Erkner. Det ska verkligen bli jättekul! :D Jag tror att jag kommer ta det rätt lugnt till skillnad från vissa :P Haha, jag känner att jag vill komma ihåg var jag varit i en vecka :P


Just nu sitter jag och lyssnar på Tomas Andersson Wij. Jag ska snart ladda mp3 med ny musik så att jag har något nytt att lyssna på när vi åker tåg neråt i morgon.


"Vi har fyllt alla rum till brädden, men dem ekar tomt ändå"

"Bara fler här som står på tå, för att se nån, för att bli sedda"

"Sena tåg kommer också fram"

"Ska jag hålla i eller ska jag, släppa. Jag har simmat för långt ut från land"

     -Tomas Andersson Wij


Av Emilsson - 11 september 2009 11:10


Om bara en timme drygt åker jag till norrland. Örnsköldsvik väntar nu ännu en gång. Dans ska det bli mycket av och visst ska vi ha kul minsann! Resan kommer bli ganska lång men det är det värt.


Igår började danskurserna i Söderhamn igen. Barnen var glada och full av energi men deras fröken var inte riktigt lika full av energi. Men med ett bra "pokerface" klarade jag av kvällens bugg-barn-nybörjarkurs utan att visa hur trött och sliten jag egentligen var.


Då kanske ni kan räkna ut vad jag gjorde på onsdagskvällen? Ja, precis, jag var på tranan. :P Tillsammans med ett helt gäng av trevliga tjejer var jag på tranan för att fira min (och Zannas) 18års dag(ar). :) Maja, Hanna, Lotta, Emilia, Victoria, Zanna och Anna var på gott humör denna kväll. Tack allihopa!


Av Emilsson - 6 september 2009 17:02


Denna dag har varit väldigt lugn och skön. Jag vaknade kl. 10 och sen har jag gått en promenad med Aleksandra. Det är vad jag gjort idag. Soft!


Igår var det maskerad hos Zanna. Hon hade givit oss specifika personer som vi skulle föreställa. (Själv var jag drottning Silvia.) Det var en härlig blandning av folk. Till exempel, det är inte varje dag drottningen sitter på middag bredvid Ola Salo och Britney Spears och kvällen till ära blev Babbsan och Amy Winehouse lite kära ;)


Kvällen innan den (Fredag) var det tranan som stod på schemat. Det var mycket rolig kväll. Tack för det!

Av Emilsson - 2 september 2009 13:53


Jag är så nöjd. Jag skrev i min loggbok för projektabrbetet idag och jag lämnade in den. Detta är alltså min tredje och sista gång som jag lämnar in den sen är jag i princip klar. Jag har bara ett eller två handledarmöten kvar och sen kan jag lägga allt krut på rapportskrivningen :D *pust*


Av Emilsson - 1 september 2009 19:15


Så var det september igen och hösten börjar göra sig påminnd, borde iaf men just för tillfället är det varmt och skönt. Det tackar jag förståss  inte nej till med tanken på hur kallt det sen kommer att vara i sådär 4 månader framöver (minst).

Men i och med september månad närmar vi oss min artonde födelsedag. Jag blir lite nojig nästan när jag tänker på att jag blir vuxen. Men som man brukar säga, man är inte äldre än vad man gör sig.


Idag på teaterlektionen lyssnade vi på Morgan Allings (vad jag tror) sommarprogram. Jag blev väldigt rörd utav hans berättelse och vi fick i uppgift att ta till oss detta och tänka över det till i morgon. Jag kommer att expodera om jag tänker på något mer för jag tänker mest hela tiden på allt som går att tänka på. Men detta tillför säkert något bra i morgon då vi ska använda oss av det här. Jag får ha det i åtanke men inte för mycket bara.


Jag tänker allt för mycket...


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards