Bea Emilsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Emilsson - 25 februari 2011 16:33


Om inte det här är vuxenpoäng, då vet inte jag vad som räknas.


  


Bilder på lägenheten kommer upp så fort allt känns färdigt!


Av Emilsson - 11 februari 2011 14:15


Idag är det ännu en fredag. Tänk så kul det är när man upptäcker att "Åh, det är ju fredag idag!" Dessutom är det så skönt att vi idag hade bokseminarium på den bok som vi har läst nu ett tag (1984). Skönt att det är över. Så här sitter jag nu, en fredag eftermiddag och har inget att plugga. (Förutom en liten text om cochleaimplantat som jag så småningom ska läsa. Jag har ju hela helgen på mig)


Det här firas med den bästa musiken just nu: Those Dancing Days – Reaching Forward och Those Dancing Days – Fuckarias


Av Emilsson - 8 februari 2011 18:46


Idag lämnade jag in mitt CV och personligt brev till Myrorna. Hoppas verkligen att jag får jobbet. Vore så sjukt najs! Dessutom riktigt kul arbete! Hoppas, hoppas, hoppas!


Av Emilsson - 5 februari 2011 23:50


Här sitter jag med en ny dator i knät. Den doftar ny elektronik och plast. Denna ljuva doft av nytt. Utöver det sitter jag i en lägenhet som nu tillhör Viktoria Routledge och Beatrice Emilsson. Även det känns fantastiskt. I denna lägehet finns massor (och då menar jag verkligen MASSOR) av nya saker. Allt från lampor till en soffa. Från gardiner till skrivbord. Från små prydnadssaker till en TV. Hur som helst så känns det som att jag faktiskt får bli glad för alla dessa saker. Det är inte ofta jag köper till exempel en ny dator. (Jag har faktiskt aldrig köpt någon själv.) Förra datorn höll i 7 år så vi satsar väl på något sådant även nu, eller vad säger ni?


Denna lägenhet behöver en bokhylla/vitrinskåp, några vägghyllor och lite mer dekoration så är den sedan så gott som fullbordad, komplett.

     Så... Därför är jag en väldigt glad tjej idag. (Säkert lever jag på det här månaden ut eller kanske ännu längre.)


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards