Bea Emilsson

Alla inlägg under augusti 2009

Av Emilsson - 5 augusti 2009 14:58


Hejsan!

Jag sitter nu hemma och har allmänt tråkigt. Tidigare tog jag en promenad tillsammans med min mp3 ner till polisen för att förnya mitt pass. Så nu är jag PANK! Fan att det ska vara så jävla dyrt!


Igår befann jag mig i köket halva dan med min syster. Vi bakade och stod i ;) Gott blev det. Sommarbär-tårta men apelsinfyllning. MUMS!

Senare begav jag mig tillsammans med Ebba, Nicklas och Ullis till nor för att dansa lite. Men det var inte särskillt kul.. Tyvärr. Men annat blir det den 18.e :) Fast det var väldigt kul att återse alla kända ansikten från Faxe. :D Robert Udd (tillsammans med mor och far), Maria Spansk, Maja Andersson och till och med Daniel min danspartner. Tänka sig!


Nu ska jag spela the sims 3 i brist på annat kul. Senare ska jag till Elzz! :D



Av Emilsson - 2 augusti 2009 00:12



Vaken, en sen lördag eller om du hellre kallar det en väldigt tidig söndagsmorgon. 00.15 och Sigrid är hemma i Bollnäs för att hälsa på alla här hemma. Det var inte länge sedan sist om man tänker på hur långt det brukar gå mellan gångerna. Jag besökte nämligen henne i Västerås för inte länge sedan och hade en väldigt trevlig vistelse där. Jag träffade en mängd nya, trevliga människor och hade en rolig lördagskväll. Det är bara att tacka för det :)


Vi kanske borde sova snart. Jag är extremt trött.


Av Emilsson - 1 augusti 2009 11:59



Igår åkte jag till Jättendal på dans vilket över 500 andra också gjorde. Jäklar vilket drag det var men ack så trångt. Utrymmet i den lilla ladan/logen räckte inte till denna gång. Men som sagt så jag hade kul, jättekul. :)


Idag ska jag och Elsa avsluta vårat spelande för i sommar. Yes, ÄNTLIGEN! "Slutet gott, allting gott" som man brukar säga stämmer nog bra denna gång. Så glada som vi kommer  att vara kl. 15.00 har vi nog aldrig varit förr. Nej då, jag överdriver. Men i alla fall nästan.

Ta en sväng förbi Växbo kvarn, kanske till och med ta en fika och lyssna på oss, vettja!

Gatumusikant - skänk en slant... ;)


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards