Bea Emilsson

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Emilsson - 14 november 2009 16:04


Jag börjar bli frisk efter feber och snuva. Men nu är jag på banan igen.

Och NEJ, jag har inte haft svininfluensa. Man kan fortfarande få helt vanliga influensor också!


Idag har jag spelat på dop trots att jag både är hes och täppt. Folket verkade gillade det ändå och jag fick min betalning. Slutet gott allting gott!

     Nu ska jag återhämta mig till i morgon då jag ska sjunga med cantilena på den "efterlängtade" schalgerstjärnan. Jag jublar verkligen över att jag äntligen ska få sjunga schlager. Min dröm går i uppfyllelse!! Yeey! Eller inte...

Jag säger som Jocke Nyman sa efter Upp över mina öron på skolavslutningen. "Jag står inte för det här!" Men då kan jag ju istället öva på mina teater skills. Om jag lyckas övertyga publiken om att jag älskar att sjunga Tusen och en natt så är jag en duktig skådespelerska! Riktigt duktig!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards