Bea Emilsson

Direktlänk till inlägg 10 november 2009

Tisdag 10/11

Av Emilsson - 10 november 2009 20:22


Jag bryr mig inte om den där jävla sprutan alla tjatar om! Det är så uppförstorat så att jag bara vill stänga in mig i en garderob till all hysteri är över! Jag bir så TRÖTT!

Jag kommer inte bli sjuk, punkt slut! Därför behöver inte jag sprutan heller. Den kan någon annan bättre behövande få. Se vad jag är omtänksam! Och eftersom att jag INTE kommer att bli sjuk kan jag inte smitta någon heller och de som kommer att bli sjuk kommer att vaccinera sig. Bra, då var det klart så sluta tjata på mig om att jag inte är omtäksam som inte tar detta jävla vaccin.


Jag är förresten dålig på att uppdatera bloggen men dagarna räcker inte till. När jag kommer hem är jag så trött att jag bara orkar ta mig till soffan och somna där. Sen är jag så pigg när alla andra vanliga människor går och lägger sig. Då stickar jag och läser istället till jag blir trött igen och så är jag fruktansvärt trött på morgonen ändå. Detta är inte bra.


 
 
Hänne

Hänne

11 november 2009 11:55

JAMEN GO BEA!! HELT rätt. Fan, jag blir trött på att ingen bara kan acceptera att jag inte vill ta den. Måste man ha argument för det egentligen`? suck... precis så har jag resonerat med, dom som ändå ligger i riskgrupp kommer ju vaccineras, så jag kommer ju omöjligt kunna smitta dom iallafall om nu vaccinet fungerar. och fungerar det inte så har vi ändå fått rätt! ;)

http://penne.blogg.se

 
Lottis

Lottis

11 november 2009 23:10

Inte för att vara jobbig, men jag måste få poängtera att den sprutan du inte tar kommer inte att ges till någon annan utan den slängs eftersom den blir gammal och dålig. Jag tycker också att det är ett jävla tjat om de där sprutorna, jag tog den men vafan, jag skiter i vem annars som tar den och inte. (och jag hatar dig inte för det där inlägget, du har HELT rätt! Kan inte folk hålla käften...eller hitta på nåt roligare samtalsämne, typ kanske köttkjolar?)

http://charlotteengman.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilsson - 4 januari 2015 10:06

  Nyskriven låt finns nu upplagd på Youtube:     Besök även Min hemsida: http://beatriceemilsson.se Sound Cloud: https://soundcloud.com/beatrice-emilsson Eller se fle klipp på min Youtube-kanal: https://www.youtube.com/user/BeaEmil ...

Av Emilsson - 30 december 2014 12:55

  Musik är något som ständigt fyller mina öron med ljud. Det är sällan helt tyst hemma hos mig. Spotify är en av dessa ljudlkällor och där har det sammanställts att jag har lyssnat på 14 377 minuter musik bara i deras musiktjänst. P3, skulle jag sä...

Av Emilsson - 17 december 2014 09:54

Kära Björn Söder! Du säger att en inte kan vara både same och svensk samtidigt. Inte heller jude och svensk eller kurd och svensk samtidigt. För att 100% är den maximala procentenheten, för att 200% inte är möjligt. Då vill jag fråga dig, Björn Söd...

Av Emilsson - 12 november 2014 12:00

  Jag deltog i Visions Jämställdhetsutbildning med fokus på opinionsbildning igår. Jag anmälde mig till utbildningen för en dryg månad sen och kände då att det skulle bli jättekul. Sen började jag tvivla. "Är jag verkligen rätt person för det här? ...

Av Emilsson - 6 oktober 2014 13:20

  I dagens DN står det om den vikariebrist i skolorna som orsakar att lektioner måste ställas in på högstadieskolor och gymnasier runt om i landet. Jag läser: "Med några få undantag svarar samtliga att det trots vikariepooler och andra lösningar är...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards