Bea Emilsson

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Emilsson - 4 april 2010 15:14


Jag har hittills inte gjort något speciellt ansträngande på lovet. Långfredagen spenderades till största del på isen tillsammans med pappa, min farbror och syster då vi anglade. Traditionen skall fullföljas. Angla ska man göra minst en gång om år och då på långfredagen. Obesrvera att inom vår familj fiskas det på denna dag och inte sups. Vi lyckades få 34 gäddor och ömmande fingrar.

     Efter detta väntade påskmiddag och sedan tog jag bussen till Ovanåker till Emma. Efter att ha varit vaken sedan 05.00 var jag lagom trött. Men kvällen blev ändock mycket trevlig.


Lördagen var jag bara hemma. Tog en prommenad till pappa i solskenet, hämtade cykeln och cyklade sedan tillbaka till mamma. Senare på kvällen åkte jag och dansade i Järvsö. Jag trodde inte att kvällen skulle bli något att hurra för men det blev en lyckad kväll trots allt. Lite liten lokal men väldigt många roliga personer att dansa med. Den får "fyra av fem toasters".


Idag har jag varit väldigt seg. Jag vaknade vid 11 och har fortfarande inte bytt bort pyjamasen till något mer representabelt. Men va fan, det skiter man väl i.

Jag kanske ska sträcka mig till att gå och duscha nu i alla fall. Denna dag är en "skynda långsamt"-dag. Det gillas!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards