Bea Emilsson

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Emilsson - 11 januari 2012 15:16


Nu är jag på banan igen. Back on track. Har varit hemma i 3 dagar nu och det känns som att allt "komma-hem"-jobb är bortgjort nu. Så som tvätta, städa, packa upp, få ordning på allt runt omkrint som jag skjutit på. (Till exempel börja fundera på vad som händer till sommaren och vad som händer efter sommarlovet.)


Ja, vad händer till sommaren? Det är väl ännu väldigt ovisst och det stressar mig. Det finns väldigt många Om som hänger på varandra och blir därmed svårlösta. Om utbildningen få fortsätta, Om Vickie kommer in i Örebro, Om någon flyttar in här med mig eller Om jag behöver leta nytt boende eller Om jag ska flytta tillbaka till internatet. Om jag flyttar tillbaka, vart gör jag av alla saker? Svaren får jag kanske i maj. DET stressar mig om möjligt ännu mer.

     Jag kan i nuläget bara hålla tummarna i hopp om att allt löser sig snart. Fram till dess tänker, funderar, spekulerar, grubblar jag och lyssnar på Ta mig bort. Passande? Det svaret behöver ingen vänta på länge. Svaret är ett rungande "Ja!".


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards