Bea Emilsson

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Emilsson - 19 januari 2012 21:11


Vad gör jag? Vad händer? Ja, inte så mycket (som vanligt) men jag har börjat ta tag i en del grejer. Jag får i alla fall tiden att gå. Jag..
Målar..
Spelar gitarr..
Går till gymmet..
Läser böcker..
Letar lägenhet..

Målar:
Ja, jag har börjat måla lite. Jag söker dagligen inspiration och mina verk artar (hehehe) sig.
Spelar gitarr: Som att det var något nytt? Nja, men jag gör det i alla fall. Ungefär en gång om dagen. Dock så förbättras jag ingenting då jag ständigt spelar på samma sätt och samma låtar. Dags för en förändring kanske? Jo, men hur bär man sig åt? Jag vet inte riktigt vad en förändring är eller hur man gör en. Någon som har receptet?
Går till gymmet: Ja, jag har skaffat ett 3-månaders gymkort på Tenton. Jag går på pass så mycket jag vill och orkar. Kul faktiskt! Riktigt kul!
Läser böcker: Varför plural? Jo, för att jag läser just nu två (ett tag läste jag tre) samtidigt. "Vad är musik och hundra andra jätteviktiga frågor", Pontus de Wolfe och Salem Al Fakir, och "Avig Maria", Mia Skäringer. Jag läste just ut "Doppler", Erlend Loe. Det konstiga är att jag egentligen inte tycker om att läsa böcker men plötsligt så har mitt liv nått till en bokera(?).
Letar lägenhet: Det är nog dags att fixa en plan B! För så här kan jag inte lulla omkring hur länge som helst. Min plan C är att flytta tillbaka till internatet (och alla vet ju att en plan C inte är något man insisterar om att ta till så jag behöver en plan B för att internat-planen ska sjunka ett steg längre ner på planlistan).

Så ligger det till.

Det du just läste var en uppdatering från Beatrice Emilssons otroliga liv.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards