Bea Emilsson

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Emilsson - 12 april 2012 23:03


Det har varit en fin dag. En dag som inleddes med frukost och morgontidningen hos mamma för att sedan ta en prommenad med Sara Bosse i vårsolen. Efter denna stund av kvalitetstid gick jag till pappa och satte mig på balkongen i solskenet ett tag innan middagen. Efter en stund på hemmaplan åkte jag till Alfta för att hälsa på Elin. Vi drack te och pratade länge innan jag nu slutligen är åter hemma hos mamma igen. Det känns som att det enda jag gör hos mamma är att sova och äta frukost och hos pappa äta middag.

     Det är en fin dag jag lämnar bakom mig. En varm vårdag. Ändå går jag i vinterskor och täckjacka. I Umeå var det nämligen vinter när jag åkte. Melissa Horn sjunger "jag går i vinterskor på hösten, alltid förberedd för storm". Jag går i vinterskor på våren men har ändå förberett mig för sommar snart. Dock inser jag att på söndag, när jag väl är tillbaka i norr, så kommer alla dessa sommar/vårkänslor att förintas, redigt hårt och ganska fort. Lagomt i höjd med Örnsköldsvik ungefär.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards