Bea Emilsson

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Emilsson - 5 december 2010 18:51


... Med det menar jag självklart att jag kollat på Så mycket bättre. Vad gör man annars som är viktigare en lördagar kl. 20.00? Inte mycket alls! Jag och Lotta satt bänkade i TV-soffan hela kvällen. Efter en hel del musik såg vi Harry Potter och halvblodsprinsen. Vi kom överrens om att vi behövde en liten uppdatering efter att ha sett första delen av dödsrelikerna. Det blev en nördig kväll på Haga. Vi upptäckte våra förmågor att komplettera varandra inom just området Harry Potter. Vi är nu så insatta i ämnet att det nästan räknas som sjukligt. Det blev en mysig kväll med nybakta lussekatter och kaffe. Man tackar!


Idag har jag mest bara pluggat och klippt hår. I fredags var jag och Linda till Ersboda och dansade till Zlips. En väldigt rolig (och lång) kväll som resulterade i mycket sömn in på lördagen. Sedan på under dagen på lördagen slog jag in julklappar och myste med jul i folkton. Så, allt är som det ska!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards