Bea Emilsson

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Emilsson - 8 augusti 2010 12:57


Här sitter jag bland resväskor och flyttlådor. Känner mig insängd mellan kartongtornen som bara blir högre och högre ju närmare fredag vi kommer. Jag vill inte ens tänka på hur mitt rum ser ut på torsdagkväll.

Körkort har jag dessutom fixat och har redan kört 20 mil med min, helt egna, bil. Ut över det har jag vunnit utlottningen "helgens bil". Det innebär att, bland de som tar körkort hos driver under veckan lottar de ut en gratis hyrbil från bilmetro för en helg. Så från och med i fredags till och med i morgon förmiddag har jag en jättefin ny VW Polo från just bilmetro. Det enda jag behöver betala är bensinen. Med denna bil har jag säkert kört 10 mil snart. Jag måste ju passa på när jag har sådan tur att vinna en så fin bil.


Ikväll bär det av på dans i Hudiksvall och på tisdag till Nor. Annars gör jag inget särskilt så vill någon ses innan jag flyttar är det bara att höra av sig! :)


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards