Bea Emilsson

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Emilsson - 20 augusti 2010 14:38


Jaa! "Äntligen" utbrast jag när jag öppnade dörren till mitt rum nu i eftermiddags och upptäckte att det var folk här. Jag sprang nästan fram för att hälsa. Jag har ett tag varit rädd för att bli en ensamvarg efter den här veckan. Ingen att prata med, endast datorn till sällskap. Men nu har det flyttat in två tjejer här. En precis bredvid mig som jag delar toalett med. De båda ska gå musikalakademien. Den ena från Märsta och den andra från Linköping. Två trevliga tjejer.

     Senare idag dyker också Erik och Henrik upp. Jag vet inte om de ska bo här i samma hus som jag men de kommer i alla fall till Strömbäck. Det blir jättebra!


______________________________

Nu vet jag mer. Erik och Henrik bor inte i samma hus som mig men det spelar inte så stor roll. Jag kan ju springa lite som jag vill i alla fall.
     Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra i helgen... Tråkigt!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards